Εκει που ο φουτουρισμός έρχεται και συναντάει την κλασσική συνήθεια των Άγγλων, που δεν είναι φυσικά άλλο απο το τσάι, εμφανίζεται η καμπάνια της Chanel δυναμικά για τον ερχόμενο χειμώνα. Τα δερμάτινα στοιχεία τόσο στις φούστες αλλά όσο και στις μπότες (δερμάτινες λουστρίν) μας δίνουν την αίσθηση των αμαζόνων που ξεφύτρωσαν αποφασιστικά τον 21ο αιώνα.
Ταραγμένο backround και αποσιστικό ύφος στα πρόσωπα των μοντέλων ήταν οι 2 αντίθετες πλευρές που συνέβαλαν στη φετινή καμπάνια. Δε θα σας το κρύψω άλλωστε, πως όταν βλέπω σε φωτογραφίες τέτοιες αρμονικά "δεμένες αντιθέσεις" ενθουσιάζομαι...Εσεις?!